Berichten geschreven door Arjan Westerveld

1. netherlands-gc3b32baf2_1920.jpg

Gezocht: Nijmeegse afvaardiging afdeling Overbetuwe

Sinds medio 2020 is aan de ChristenUnie-afdeling Overbetuwe de afdeling Nijmegen toegevoegd. In die twee jaar heeft Arjan Westerveld in het bestuur zitting genomen om als Nijmeegse afvaardiging bestuurswerk te doen. Vanaf juli 2022 zoekt de afdeling Overbetuwe een nieuw Bestuurslid Nijmegen.

Lees meer over "Gezocht: Nijmeegse afvaardiging afdeling Overbetuwe"
  2. 1200px-Flag_of_Overbetuwe.svg.png
    Public Support zat 11 dec0282 (2).jpeg
    Door Arjan Westerveld op 1 februari 2022

Hou het simpel, gemeente

In een korte serie gaan ChristenUnie-leden in op wat hen opvalt in het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie in Overbetuwe. Waar hopen ze dat stappen worden gemaakt, wat maken ze graag zelf concreter, of wat vinden ze gewoon een mooi onderdeel? In deze editie: Arjan Westerveld.

Lees meer over "Hou het simpel, gemeente"
  3. Zonnepanelen
    Public Support zat 11 dec0282 (2).jpeg DSC_8066[1].jpg
    Door Arjan Westerveld, Rick Veijer op 8 oktober 2021

Bij de raadsvergadering van 5 oktober werd er gestemd over het nieuwe Multifunctionele Sportcentrum (MFSC) in Elst. Voor dit nieuwe complex in Westeraam heeft de ChristenUnie, mede met GroenLinks, D66 en de PvdA een geamendeerd besluit voorgesteld waarin een groen dak binnen de financiële kaders een eis is en niet alleen een wens. Dit amendement is raadsbreed aangenomen.

Lees meer over "Groene daken als eis voor het nieuwe sportcentrum Elst door amendement ChristenUnie"
  4. 20210917 boek.jpg
    Public Support zat 11 dec0282 (2).jpeg DSC_8051[1].jpg
    Door Arjan Westerveld, Hanny van Brakel op 20 september 2021

Hanny van Brakel ontvangt eerste uitgave Handboek voor Raadsleden

Op 17 september werd op drie plekken in het land het Handboek voor Raadsleden overhandigd. Het Handboek geeft lokale volksvertegenwoordigers handvatten bij de uitvoering van hun taken en verantwoordelijkheden. Handige checklisten, praktische tips van ervaren raadsleden, raadsgriffiers, wethouders en burgemeesters.

Lees meer over "Hanny van Brakel ontvangt eerste uitgave Handboek voor Raadsleden"