ChristenUnie Overbetuwe feliciteert Forte Geldzaken

CU-Logo-Overbetuwe-Impact-in-Cirkel-RGB.png
Door Nieuws uit de afdeling op 10 november 2023 om 08:00

ChristenUnie Overbetuwe feliciteert Forte Geldzaken

Forte Geldzaken vierde in oktober hun 10-jarig jubileum. Een bijzondere gelegenheid! ChristenUnie Overbetuwe feliciteert Forte Geldzaken daarom graag met hun jubileum. En dankt de vrijwilligers voor hun inzet door een heerlijke appeltaart van DROOM! aan te bieden. Coördinatoren Foka Bruggema en Saskia Klijn namen de appeltaart van raadslid en fractievoorzitter Gerdien Maaijen in ontvangst tijdens een bijeenkomst voor vrijwilligers in november.

Gerdien Maaijen combineerde de felicitatie met een gesprek met de vrijwilligers. Deze vrijwilligers helpen mensen in onze gemeente met hun financiële administratie. Het is bijzonder om te horen van deze vrijwilligers, die hun kostbare tijd inzetten om mensen te helpen met hun financiën. Er zijn momenten van mooie resultaten en veel voldoening. En de vrijwilligers maken van de gelegenheid gebruik om ook zaken aan te dragen waarin de gemeente nog verbeteringen kan aanbrengen. Om nóg meer mensen beter te kunnen helpen. Zodat zoveel mogelijk inwoners kunnen meedoen en zich geen zorgen hoeven te maken over geld.

Ieder jaar zet ChristenUnie Overbetuwe mensen in het zonnetje, die zich in onze gemeente inzetten voor anderen. Vorig jaar brachten we bloemen bij de Voedselbank in Zetten en Elst.

Alle bloemen en appeltaarten zijn welverdiend. Want vrijwilligers maken onze gemeente beter! Heeft u een suggestie voor iemand die een groot bedankje verdiend? We horen het graag! Laat het ons weten via fractie@overbetuwe.christenunie.nl