ChristenUnie weer met één zetel in de raad, bedankt voor uw stem!

stembureau.jpg
Gerdien Maaijen.JPG CU-Logo-Overbetuwe-Impact-in-Cirkel-RGB.png
Door Gerdien Maaijen, Nieuws uit de afdeling op 17 maart 2022 om 17:00

ChristenUnie weer met één zetel in de raad, bedankt voor uw stem!

Na een intensieve campagne hebben we als resultaat onze zetel behouden. Bedankt voor jullie vertrouwen om samen recht te doen in Overbetuwe!

Lijsttrekker Gerdien: “Het was een intensieve periode, waarin ons campagneteam zich vol energie heeft ingezet voor samen recht doen. De situatie in Oekraïne en ook corona speelden een rol tijdens de campagne. Zoveel onrecht en zorg in Oekraïne. Dat maakt dankbaar voor de vrijheid die we hier hebben. Gelukkig konden we elkaar wel weer in levende lijve ontmoeten!

We zijn blij met ons resultaat. Dank aan alle stemmers voor jullie vertrouwen! Door deze steun kunnen we samen blijven recht doen in Overbetuwe. Doe met ons mee! Bijvoorbeeld door je tuin te vergroenen. Daar is het nu de goede tijd voor. Of help ons mee. En neem gerust contact met ons op, nu of later. We spreken en zien jullie graag! Uiteraard feliciteren wij ook de winnaars GBO en BOB met hun winst bij deze verkiezingen”

Ons ook na de verkiezingen ondersteunen? Bereik ons via deze link of volg ons via Facebook. Lid worden kan ook, via deze link.